יום שני, 5 באוקטובר 2015

השכרת רכב מסחרי

השכרת רכב מסחרי - כל האפשרויות

רכבים מסחריים מאפשרים לכל בעל העסק או חברה, להעביר מטענים קלים או כבדים ממקום למקום בצורה יעילה ומהירה למדי. אנשי שירות ובעלי מקצוע חופשיים אף הם נהנים מיתרונותיהם של הרכבים המסחריים, ונוהגים להשתמש בהם ברוב שעות עבודתם. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי חלה עליית מחירים משמעותית בתחום, כך שהשכרה של רכב מסחרי הופכת להיות ברירת המחדל עם מספר שיטות השכרה משתלמות במיוחד. להלן כל המידע על השכרת רכב מסחרי בישראל. קראו ויישמו

מסחריות מומלצות של יצרנים מובילים

מספר חברות ענק שולטות ביד רמה בשוק הרכבים המסחריים בארץ ובעולם, ביניהן טויוטה, ג'נרל מוטורס, קבוצת פולקסוואגן, פורד, ניסאן ופיג'ו-סיטרואן. מסחריות נוספות שחדרו לשוק כוללות את הסוגים דצ'יה, יונדאי (www.hyundaimotors.co.il), רנו ואפילו מרצדס. כל אחת מהחברות הללו מיצרות מסחריות במימדים שונים כמו גם בהבדלים על פי סוג הדלק (בנזין, סולר או גז), סוג תיבת ההילוכים, כוחות סוס (ראה הסבר) ונפח מנוע וכמובן, האבוזר של תא הנהג, סידור הכסאות במרחב וגודל המטען.

מסחריות קטנות

כאמור, ניתן למצוא רכבים מסחריים במגוון רחב של גדלים, אך אין ספק כי עולם המסחריות הקטנות נחשב ל-"חם" ביותר בכל הקשור לשירותי השכרת רכב מסחרי בישראל. מדוע אתם שואלים? ובכן, בעוד המסחריות הגדולות משמשות בדרך כלל אך ורק לצרכי עבודה, המסחריות הקטנות יותר, עשויות לשמש אף כרכבי משפחה לכל עניין ודבר. כך למשל ניתן למצוא את הטנדרונים השונים מבית היונדאי, פיג'ו, סיטרואן ומשפחת הרנו קנגו שבמשך היום (או הלילה) משמשות כרכב עבודה לכל דבר ובסיום יום העבודה, כרכבים משפחתיים מרווחיים, נוחים ונעימים לישיבה. חלק מהדגמים מגיעים אף עם 5 דלתות ותא מטען גדול במיוחד. בקטגוריית המסחריות הקטנות ניתן למצוא גם את הוואנים הגדולים יותר, שמלבד היותם בעלי תאי מטען גדולים, מציעים הסעה של יותר מ- 5 אנשים בו זמנית, עם מספר אפשרויות להנעת הרכבים ע"י תיבת הילוכים ידנית או אוטומאטית, תמרון מעולה בכביש וזוויות ראייה מעולות, למרות הגודל.

כיצד ניתן להשכיר רכב מסחרי בישראל?

השכרת רכב מסחרי מוצעת ע"י בחירה מבין אחת מהאפשרויות הבאות : השכרה על בסיס יומי או  בשיטת הליסינג- פרטי או תפעולי. שכירות יומית של רכבים מסחריים נחשבת ליקרה למדי ועל כן רבים פונים לליסינג בתור ברירת המחדל, שמאפשרת רכישה/השכרה של כל רכב מסחרי, מפשוט ועד מפואר תוך העברת תשלומים חודשיים המייצגים את שווי השימוש ברכב, מעין חוזה שכירות שבסיומו ניתן להחליף לרכב חדש אחר או להישאר עם הקיים. בהחלט כדאי ומומלץ!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה