יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

רכבים להשכרה - השוואת נתוני צריכה


עולם השכרת הרכבים של היום מאפשר לשכור רכב לתקופה קצרה, ארוכה ועל בסיס יום יומי. בכל המקרים קיים מחיר קבוע (או מדורג) לדמי ההשכרה כך שבסופו של דבר ההוצאה המשתנה היא כמובן על הדלק, שמחירו מאמיר שחקים מדי שנה. השכרת רכב חייבת לקחת בחשבון את נתוני צריכת הדלק של הרכב הספציפי ובהתאם למטרת ההשכרה וסוג הרכב. להלן סקירת נתוני הצריכה של כלי רכב הפופולאריים ביותר בעולם השכרת הרכב בישראל, כך שבפעם הבאה תהליך ההשכרה שלכם יבוצע בצורה מושכלת בהרבה.

קאיה פיקנטו

מאז שחדרה לשוק הישראלי, אין ספק כי קאיה פיקנטו הינה ללא ספק הצלחה מסחררת. זוהי מכונית קטנה יחסית אך בעלת 5 מקומות ישיבה ונתוני צריכת דלק מרשימים בהחלט. ממוצע הצריכה שלה הוא כ- 16 ק"מ לליטר בפועל. רכב זה ישרת את בעליו נאמנה לאורך כל תקופת ההשכרה, לנסיעות בין עירוניות קצרות וכמובן עירוניות בחיסכון דלק מקסימאלי.

רנו פלואנס - דיזל

אם ברצונכם לבצע השכרה של רכב משפחתי או לצרכי עבודה, הרי לכם עסקה מנצחת ביותר. רנו פלואנס בגרסת הדיזל הינה מכונית חזקה, שקטה ובהחלט חסכונית. עם מנוע חזק של 1500 סמ"ק שבפועל צורך כ- 15 ק"מלליטר. אין ספק כי זוהי עסקה מנצחת, שכוללת בנוסף את דגל הבטיחות של חברת רנו הידועה.

היברידיות - הונדה וטויוטה

ההונדה והטויוטה ההיברידיות (ג'אז, פריוס וכו') מהוות את הבחירה האידיאלית כאשר מעוניינים לבצע השכרת רכב על בסיס חיסכון בדלק. מכוניות אלו מחזיקות בנתוני צריכה מרשימים למדי, בעיקר כאשר מדובר בנסיעה בתוך העיר שם תצרוכת הדלק משתווה לשאר הרכבים שהוזכרו בנסיעה בין עירונית. כאשר עוברים לנהיגה משולבת הרי שההבדלים מצטמצמים ונעלמים. משמעות הדבר היא כי במידה ואתם זקוקים לרכב לנסיעה עירונית בלבד - שקלו לשכור רכב היברידי!

פיאט דוקאטו

בקטגוריית הרכבים המסחריים, אין ספק כי הדוקאטו היא הבחירה המומלצת. מדובר ברכב שמגיע עם 4 אורכי שלדה, מספר גבהים לבחירה, עם קבינה סגורה או משטח הרמה בלבד וכל זאת עם נתוני צריכה מרשימים במיוחד. הדוקאטו צורכת ע"פ היצרן כ- 16 ליטר לק"מ בנסיעה בין עירונית כאשר המציאות מראה כי נסיעה משולבת צורכת כ- 11 ק"מ לליטר בממוצע עבור הדגמים השונים. זוהי עסקה מנצחת לכל הדיעות בכל ביצוע של השכרת רכב מסחרי.

רכבים להשכרה , השכרת רכב  , השכרת רכב גיר רגיל , שכירת רכב גיר אוטומטי , רכב השכרה 7-9 נוסעים
שירותים נוספים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה