יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

מהן המסחריות המומלצות בישראל?



מספר המסחריות בישראל עולה מדי שנה, דבר שמשקף את הגידול בתעשייה ובשירותים השונים. הרכבים המסחריים מספקים לבעליהם מנועים חזקים, יכולת עבירות טובה בתנאי שטח משתנים וגם אפשרויות אחסון, טעינה ופריקה המתאימות לשטף העבודה. יחד עם זאת, מאחר ומדובר ברכבים יקרים יחסית, הרי שרבים מעדיפים לבצע השכרה של רכב מסחרי על בסיס יומי או ממושך יותר ולוותר על אפשרות הקנייה. השכרת רכב מסחרי כוללת אפשרויות רבות ומגוונות, ולכן מצאנו לנכון לרכז עבורכם את המסחריות שבולטות בשנים האחרונות בישראל על פי מאפייניהן הספציפיים. רק כך תדעו איזה מסחרית מתאימה בדיוק לצרכיכם.

פיאט

פיאט נחשבת ליצרנית בעלת מוניטין בעולם המסחריות ונתחי השוק שלה בתחום גבוהים לא רק בארץ אלא גם בעולם. החברה מציעה רכבים מסחריים שהם "סוסי עבודה" בלי שום התפשרות על תאי מטען גדולים ומרווחים וסביבת נהג אופטימאלית המאפשרת ראייה מרחבית גדולה יותר וכוללת את כל הציוד האלקטרוני הנדרש. בין הדגמים הפופולאריים של חברת פיאט ניתן לציין את הדובלו קארגו שנחשבת למסחרית קטנה והדוקאטו הגדולה יותר.

סיטרואן

חברת סיטרואן הצרפתית אינה מפסיקה לחדש ולהפתיע והביקושים לרכבים המסחריים שלה רק הולכים ועולים. סדרת ה- jumpy (ג'אמפי) שלה היא המבוקשת ביותר ולא בכדי שהרי מדובר ברכב שימושי שיכול לשרת מספר רב של אנשי מקצוע. רכב זה מגיע בשני אורכים וגבהים שונים וכעת ניתן לרכוש אותו גם בגרסה הידנית. ניתן לבחור בין תא מטען סגור לבין משטח העמסה בלבד כאשר כל הדגמים נוחים, ארגונומיים ובעלי פעולת מנוע שקטה במיוחד.

רנו

דגמי הקנגו והטראפיק הינם ללא ספק גולת הכותרת של הרכבים המסחריים מבית רנו ונחשבים למותגים המובילים בכל חברת השכרת רכב. הקנגו הינה מסחרית קטנה וקומפקטית יחסית שמגיעה עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומאטית ועם אפשרות בחירה לדלת צד אחת או שתיים. נוחות הנסיעה בקנגו הינה גבוהה ביותר ודומה מאוד למכונית משפחתית. רנו טראפיק הינה גדולה יותר וכוללת מקום לנהג ועוד שני נוסעים נוספים. לרכב הזרקת דלק טורבו והוא ידוע בתגובות המהירות שלו בכביש לצרכי האצה ובלימה.

מסחריות נוספות בעלות ביקוש גבוה מגיעות מרכבים מסוג פיג'ו, יונדאי, אופל, קאיה, פורד, פולקסוואגן, מרצדס ושברולט. בין אם לצרכי השכרת רכב ובין אם לרכישה, הבחירה צריכה להתבצע על בסיס נפחי המטען הרצויים, ההתאמה לצרכים ואפשרויות המימון המוצעות אצל היבואנים וחברות הליסינג וההשכרה השונות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה