יום ראשון, 14 בינואר 2018

השכרת רכב 7 מקומות - מדוע זה כל כך כדאי?

רכבים פרטיים סטנדרטיים מציעים בדרך כלל מקסימום של 5 מקומות ישיבה וקיימים גם רכבים קטנים יותר עם 4 מקומות ישיבה בסך הכל. אך האם ידעתם כי קיימים רכבים פרטיים בדגמים גדולים ומרווחים בהרבה אשר מותאמים ל- 7 מקומות ישיבה ואף יותר מכך? בימינו אף ניתן למצוא את אותם רכבים בחברות ההשכרה המובילות ולזכות בעסקה משתלמת במיוחד. מדוע כדאי גם לכם לחשוב על השכרת רכב 7 מקומות בהשכרת הרכב הבאה שלכם? הישארו עימנו. 

השכרת רכב 7 מקומות - חיסכון עצום בהוצאות הרכב

במקרים רבים קבוצת בני משפחה או חברים קרובים מעוניינת לצאת לטיול או לאירוע בצורה משותפת. במרבית המקרים התכנון יחייב יציאה עם מספר רכבים, מה שבסופו של דבר יסתכם בהוצאות רבות של בלאי ודלק. פה בדיוק נכנס לתמונה היתרון הראשון של השכרת רכב 7 מקומות שיקצץ לכם לפחות בחצי את מספר הרכבים היוצאים לדרך, מה שיביא כמובן לחיסכון רב בעלויות הכספיות פר רכב. למשל, משפחה בת 7 נפשות תוכל לנסוע ברכב אחד במקום בשני רכבים ואילו קבוצה של 14 איש תוכל לצאת בשני רכבים שכורים של 7 מקומות במקום ב- 3 רכבים פרטיים רגילים. תהיו בטוחים שההוצאות שלכם יקוצצו לפחות בחצי.

נוחות מירבית ויכולות נשיאה מרשימות

מעבר לעניין הכלכלי, השכרת רכב 7 מקומות היא גם עניין של נוחות מירבית לנוסעים. רכבים אלו תוכננו מראש כך שיכללו מקומות ישיבה מרווחים, מספיק מקום לרגליים, אפשרויות לשינוי שיפועי משענות הגב ועוד. הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר בנסיעות הכוללות ילדים או אנשים מבוגרים יחסית שזקוקים לנוחות מקסימאלית כדי "לשרוד" נסיעות ארוכות בדרך לטיול או אירוע שתכננתם. כמובן שגם תא המטען ברכבי 7 מקומות יהיה מן הסתם גדול יותר מאשר רכב פרטי סטנדרטי ולכן ניתן להעמיס עליהם משקלים גדולים יותר ולא לוותר על דבר – עגלות ילדים, מזוודות, תיקים, מקרר נייד, גנרטור ועוד. חלק מהרכבים אף מגיעים עם וו גרירה מובנה כך שמי שמעוניין להעמיס עוד ציוד יכול לעשות זאת באופן חופשי ולהשתמש ברכב לא רק למטרות פרטיות אלא אף מסחריות לחלוטין.

בנוסף, משום שמדובר ברכבים גדולים וחזקים הרי שהנהיגה על גבי רכבי 7 מקומות היא בטוחה יותר והרכבים יציבים יותר על הכביש בכל תנאי מזג האוויר. בחלק מחברות ההשכרה אף לא ידרשו מכם פיקדון מיוחד בעת השכרת הרכב כך שתזכו בעסקה משתלמת מכל הבחינות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה