יום שני, 2 בנובמבר 2015

השכרת רכב מסחרי - דגשים עיקריים

רכבים מסחריים משמשים למגוון הרחב ביותר של הצרכים. בעלי מקצוע משתמשים בהם על מנת להתנייד ולשנע סחורות וכלי עבודה, וגם לקוחות פרטיים כגון משפחות יכולות להשתמש ברכבים מסחריים לצרכי טיולים משפחתיים או ביצוע פרויקטים שונים בעבודה עצמית. לאור זאת, אין זה פלא כי השכרת רכב מסחרי נחשבת לפעולה פופולארית. מגוון הרכבים המסחריים להשכרה גדול ומגוון, ונשאלת השאלה כיצד תדעו לבחור ברכב המסחרי המתאים ביותר? ובכן, להלן מספר דגשים עיקריים שיעזרו לכם לבצע החלטה מושכלת.

רכבים מסחריים מכל הסוגים הקיימים

אחד היתרונות הגלומים באופציית ההשכרה של רכב מסחרי הוא ההתאמה המושלמת לצרכים של הפרויקט או העבודה הספציפיים. אנשי מקצוע רבים אומנם מחזיקים ברכב מסחרי אך כזה שיכול שלא להתאים לביצוע פרויקט מסויים, מבחינת מימדים, כוח וכו'. השכרת רכב מסחרי מפצה על חסרונות הרכב הקיים ומאפשרת לכם לבחור ברכב המושלם. חברות ההשכרה השונות מאפשרת לכם לבחור מבין מסחריות קטנות, גדולות, וואנים, טנדרים סגורים ופתוחים, רכבים מסחריים עם וו גרירה, נגררים ומגוון רחב של מספר מקומות ישיבה בהתאם לדגם הספציפי. כך שיכולת ההתאמה לצרכים פשוט מושלמת.

אבזור ונוחות

יש לקחת בחשבון כי רכב מסחרי הוא רכב עבודה בדרך כלל והוא משמש אותנו לשעות ארוכות של נהיגה על הכביש ולעיתים רבות גם בזמני המתנה. מסיבה זו חשוב מאוד שהרכב ששוכרים יהיה מאובזר כהלכה עם כל הציוד שחשוב לנו ויהיה כמה שיותר נוח. נוחות הרכב נקבעת ע"פ הדגם שתבחרו אך גם ע"י התחזוקה של הרכב, מזגנים שבאמת מקררים וכסאות מרופדים כהלכה שיאפשרו נסיעה נוחה ובטוחה. מבחינת אבזור, חברות רבות שמציעות השכרת רכב מסחרי ידאגו כי הרכבים יהיו מצוידים גם ברדיו-דיסקים איכותיים, כניסות ל- USB, דיבוריות עם רמקולים חזקים ומתאמים למטענים.

דגשים נוספים

חשוב מאוד לבחור רכב מסחרי שידוע בבטיחות הרבה שלו, הן מבחינת מבחני ריסוק, יציבה על הכביש וכמובן, כמה שיותר כריות אוויר. בנוסף, יש לשכור רכבים שידועים בחיסכון שלהם בדלק - לשם כך יש לבחור בדגם חסכוני ולהתקשר עם חברת השכרה שמחזיקה צי של רכבים מסחריים חדשים ככל שניתן. מבחינת זמני ההשכרה- השכרת רכב מסחרי יכולה להתבצע על בסיס יומי, שבועי ואף לתקופות ארוכות יותר. חלק מחברות ההשכרה מציעות גם מכירת רכבים מסחריים חדשים או משומשים באפיקי רכישה שונים, הלוואה מהבנק, ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי מלא או חלקי ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה