יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

השכרת רכב בארץ: איך עושים זאת נכון?


ענף השכרת הרכב בישראל הוא ענף ותיק, בעיקר בשל העובדה שישראל היא מדינה מתויירת מאוד, ותיירים רבים זקוקים לשירותי השכרת רכב בארץ, מאז ומעולם. אמנם, בתחילה השכרת הרכב הייתה מיועדת בעיקר לתיירים, אך האפשרות להשכיר רכב באופן זמני קסמה לרבים, באופן טבעי, וענף השכרת הרכב בארץ הלך וגדל, כשהביקוש הולך וגדל גם הוא.

מטרות השכרת רכב בארץ

מנהלי חברת אביטל, מחברות השכרת הרכב הותיקות והאמינות ביותר בישראל, מספרים כי קשה לאפיין את קהל שוכרי הרכב, ואם בעבר שוכרי הרכבים היו בעיקר תיירים מחו"ל או בעלי ממון שהיו זקוקים לרכב למספר ימים, היום השכרת רכב היא אופציה מקובלת בקרב כל מי שאין ברשותו רכב והוא זקוק לאפשרות להתנייד באופן עצמאי ליום או יותר. תיירי חוץ, תיירי פנים, אנשים הזקוקים לרכב למטרות עבודה למספר ימים, משפחות היוצאות לחופשה, צעירים הרוצים לעבור דירה באופן עצמאי ושוכרים רכב מסחרי, ועוד. רובנו מצאנו את עצמנו בזמן זה או אחר זקוקים לרכב באופן זמני, אז למה שלא נשכור אחד?

יתרונות השכרת הרכב

היתרונות שבהשכרת הרכב נראים ברורים מאליהם, אך בכל זאת נמנה אותם: עצמאות היא כנראה היתרון הגדול ביותר בהשכרת רכב בארץ. כך אתם אדונים לעצמכם ולזמנכם, ללא תלות בלוחות הזמנים של התחבורה הציבורית וללא השתעבדות למחירים הגבוהים של המוניות. השכרת רכב מאפשרת לכם, למעשה, להיות בעלי רכב לכמה ימים מאושרים, ולעשות ככל העלה על רוחכם, בקצב שלכם ובזמן הנוח לכם.

השוואת מחירים ושירותים

שוק השכרת הרכב בארץ מתפתח כל העת והביקוש וההיצע גדלים כל הזמן, במקביל. ישנן חברות השכרת רכב גדולות וקטנות, ותיקות וחדשות, בינלאומיות או מקומיות, ולא פשוט לדעת לאיזו מהם כדאי לפנות. כאשר אתם מחפשים רכב להשכרה כדאי תמיד לבצע השוואת מחירים, אך להוסיף למשוואה גם את איכות השירות של החברה, מידת האמינות שלה ועד כמה היא מוכרת בשוק השכרת הרכב בארץ.  במילים אחרות: בעת השכרת רכב בארץ אל תסתפקו בהשוואת מחירים פשוטה בלבד, ובדקו את הערך המוסף שהחברה נותנת או לא נותנת, כדי שלא תמצאו את עצמכם מאוכזבים או מרומים, חלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה