יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

כל הפרטים על השכרת רכב מסחרי


לפני עשר או חמש שנים, אם הייתם פונים לחברות השכרת רכבים למטרת השכרת רכב מסחרי, הייתם נענים בשלילה ברוב המקרים, מכיוון שרוב החברות לא החזיקו רכבים מסחריים להשכרה. היום, לעומת זאת, הרכבים המסחריים אמנם עדיין לא זמינים בכל חברות השכרת הרכב, אבל קל יותר למצוא חברות המשכירות גם רכבים מסחריים. מתי צריך רכב מסחרי וכיצד משכירים רכב כזה, במאמר שלפניכם.

מצא את ההבדלים

ההבדל בין רכב רגיל לרכב מסחרי הוא, קודם כל, הגודל. רכבים פרטיים הם רכבים קטנים, בני 5 מקומות בדרך כלל ורכבים משפחתיים גדולים יכולים להכיל גם 7 מקומות, אך קשה למצוא אותם בחברות ההשכרה. רכב מסחרי הוא רכב שיכול להכיל עד 10 נוסעים, או שיש לו שטח מטען גדול במיוחד, בדומה למשאית קטנה.

מי זקוק להשכרת רכב מסחרי?

בחברת אביטל, הפועלת בתחום השכרת הרכב כבר מעל 20 שנה, יודעים לספר כי השכרת רכב מסחרי הפכה לנפוצה יותר בעשור האחרון, ולכן החליטו בחברה להחזיק גם מכוניות מסחריות להשכרה. השכרת רכב מסחרי יעילה מאוד במקרים של אירוע משפחתי, לדוגמא, כאשר יש צורך להסיע אנשים רבים לאותו מקום, או לצורך העברת דירה באופן עצמאי, אם מדובר על תכולת דירה מעטה באופן יחסי. דוגמא נוספת היא משפחות מרובות ילדים שרוצות לצאת לחופשה של כמה ימים ומחפשות דרך להתנייד כולם יחד. ניסיון לאפיין את שוכרי הרכב המסחרי הוא בלתי אפשרי, שכן יש בהם צעירים ומבוגרים, יחידים ובעלי משפחות, דתיים, חילונים, יהודים, ערבים וכו'.

איפה מוצאים רכב מסחרי להשכרה?

כפי שציינו בתחילה, על אף שישנן היום יותר חברות המחזיקות רכב מסחרי להשכרה, לא בכל חברת השכרה ניתן למצוא רב מסחרי להשכרה, ואלה שמחזיקות רכבים מסחריים לא מחזיקות מספר רב של רכבים כאלה, כך שתמיד כדאי להתקשר ולשאול אם יש רכב מסחרי במלאי באופן כללי ולוודא שהוא פנוי בתאריכים הרצויים לכם. השוואת מחירים היא תמיד כדאית, אך מומלץ להעדיף חברת השכרה גדולה ומוכרת, בעלת שם בתחום השכרת הרכב, שידועה גם בשירות שהיא נותנת ובאמינות שלה, על פני חברות קיקיוניות, גם אם האחרונות מציעות מחיר זול מעט יותר, כדי שלא תשלמו ביוקר אחר כך על מה שקיבלתם בזול עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה