יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

השכרת רכב בארץ - כל המידע שחשוב שתכירו

http://www.avital.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%94/%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99/

התלות שלנו ברכב הינה ברורה ואנו זקוקים לארבעת הגלגלים על מנת להתנהל בנוחות וביעילות בחיי היום יום, לצרכי עבודה ופנאי. יחד עם זאת, מאחר ולא כל אחד מאיתנו מסוגל לעמוד בעלויות הרכישה של רכב חדש או מיד שנייה, הרי שאופציית ההשכרה היא ברירת המחדל של רבים מאיתנו. לאור זאת, בוודאי תשמחו לגלות כי תחום השכרת הרכב בארץ הינו אחד מהתחומים שהתפתחו בצורה פנטסטית בשנים האחרונות, וכיום מוצעות למתעניינים אפשרויות השכרה רבות ומגוונות ובתנאים משתלמים בהחלט. מתעניינים בביצוע השכרת רכב בארץ? להלן מידע מועיל שיעזור לכם לבצע את התאמת הרכב המושלמת.

השכרת רכב בארץ - אלו אפשרויות עומדות בפניכם?

בעבר, כל מה שנדרש מחברת השכרת רכב איכותית, היה פשוט להציע מגוון רחב של סוגי רכבים ודגמים לבחירה. עם השנים הביקוש גבר, הצרכים השונים הפכו למגוונים ובהתאם לכך גם האופציות להשכרה. כיום כל חברת השכרה שמכבדת את עצמה תציע לכם מגוון רחב של מסלולי השכרת רכב בהתאמה אישית מושלמת. הדבר מתבטא בין היתר: 

  • בתקופת ההשכרה - החל מיום אחד, דרך שבוע, חודש ואף שנה.
  • בהתאמה לסוג הנהג - ניתן להשכיר רכב ייעודי לשומרי שבת, לנהגים חדשים, צעירים וכו'
  • במספר הנוסעים - חברות ההשכרה מציעות לא רק את המקסימום של 5 נוסעים, אלא אף רכבים גדולים יותר בתכולה של עד 9 נוסעים.
  • בתיבת הממסר - ישנם רכבים בעלי תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית לבחירה.
  • ומה עוד? - ניתן להשכיר רכבים בכל נפח מנוע, רכבי יוקרה, ברמות אבזור שונות וכו'.

כפי שניתן לראות, השכרת רכב בארץ מאפשרת ליהנות מהיצע עצום של דגמי מכוניות ומסלולים, כך שניתן לבצע התאמה אישית מדוייקת לצרכים. כך למשל התפתח לו השוק של השכרת רכב מסחרי, כחלק בלתי נפרד מאספקת המענה המתאים ביותר עבור פרויקטים שונים. בעלי עסקים ונותני שירותים יכולים כעת לבחור את הרכב המתאים להם ע"פ צורך או פרויקט ספציפי, להשתמש ברכב כאוות נפשם ולהחזירו בסיום הפרוייקט ללא צורך ברכישה יקרה ומיותרת. גם שומרי שבת ודתיים יכולים כיום לקבל מסלולים בהתאמה אישית וחשבונם לא יחויב עבור שבתות, חגים ומועדים. פשוט מושלם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה