יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

השכרת רכב מסחרי - הפתרון המושלם לכל צרכי העבודה


רכבים מסחריים הינם רכבים המשמשים לצרכים מגוונים ביותר של בעלי עסקים ונותני שירותים ולעיתים אף עבור לקוחות פרטיים. מאחר ורכישה של רכב מסחרי נחשבת לעסקה יקרה למדי, בשנים האחרונות חברות השכרת הרכב מציעות גם מסלולי השכרת רכב מסחרי כחלק בלתי נפרד משירותיהם. מהם יתרונות השירות וכיצד בוחרים את החברה המתאימה לביצוע ההשכרה? להלן כל המידע.

היתרונות של השכרת רכב מסחרי

התאמה אישית לצרכים - זהו היתרון החשוב ביותר שמיוחס לשירות השכרת רכב מסחרי שכן זוהי מטרתו מלכתחילה. בעלי עסקים ונותני שירותים הזקוקים לסוג רכב כזה או אחר ולו אף לדגם ספציפי ביותר, יכולים כיום לעשות זאת בקלות ע"י השכרתו לתקופות זמן מוגדרות, וכך לקחת על עצמם יותר פרויקטים. יש לציין כי השכרת הרכב אינה חייבת לבוא על חשבון החזקת הרכב המסחרי שבבעלותכם, אך כאשר נכנס פרויקט בהיקף גדול או כאשר הרכב הקיים אינו מסוגל לעמוד בצרכי המשימה, היכולת להשתמש ברכב נוסף מבלי לרכוש אותו פשוט קוסמת.

חברות ההשכרה מציעות למתעניינים מגוון אפשרויות התקשרות כגון:
  • השכרת רכב ליום אחד או לתקופה ארוכה יותר (מספר ימים, שבועות, חודשים עד שנה ואף התקשרות תפעולית ארוכת טווח)
כך למעשה, השירות מסוגל לתת מענה לכל צורך שקיים - הן עבור נותני שירותים הזקוקים לרכב  לפרויקטים ארוכי טווח, והן עבור לקוחות פרטיים לשם צרכים קצרים יותר (לצרכי מעבר דירה למשל).

השכרת רכב מסחרי - מה עוד חשוב לדעת?

חשוב מאוד לבחור חברת השכרת רכב בארץ באופן מושכל. הדבר נכון עבור השכרה של רכבים פרטיים, קל וחומר כאשר מדובר על השכרת רכב מסחרי שאמור לשמש לצרכים ספציפיים. לכן, בחרו בחברה בעלת מוניטין ששמה הולך לפניה. כזו המחזיקה בצי מפותח, רחב ומגוון של רכבים מסחריים לבחירה (למשל, עם או ללא וו גרירה, נפח קבינה, מספר דלתות וכו') עבור כל מטרה שהיא. על הרכבים להיות מאובזרים לנוחות מירבית ( מושבים נוחים, מערכת GPS מובנית, דיבורית, מזגן תקין וכו') ומתוחזקים היטב לטובת הבטיחות שלכם ושל עובדיכם. זכרו, ההתקשרות למטרת ההשכרה צריכה לתת מענה ממוקד עבורכם ולכן אל לכם להתפשר על הסוג, האיכות, האבזור, המחיר ורמת השירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה