יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

השכרת רכב בארץ - כל האפשרויות

שוק השכרת הרכבים בארץ צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות עד למצב בו ניתן לבצע התאמה אישית למגוון הצרכים של הלקוחות השונים. השכרת רכב בארץ מציגה מספר רב של אפשרויות שסובבות סביב סוג הרכבים וצורת ההתקשרות. להלן סקירה מקוצרת של כל אפשרויות ההשכרה.

סוג הרכב

סוג הרכב אותו מעוניינים להשכיר הינו פקטור של המחיר והצורך ברכב. תחום השכרת הרכב בארץ מאפשר שימוש בכל סוגי הרכב כאשר ניתן לחלק את הסוגים השונים באופן הבא:
  • סוג הגיר - ידני לעומת אוטומאטי. רכבים עם גיר רגיל מאופיינים בדמי שכירות נמוכים יחסית וחסכוניים בדלק. הגירים האוטומאטיים מתאימים בעיקר לשימוש עירוני.
  • פרטי לעומת מסחרי - רכבים מסחריים משמשים לצרכי העיסוק של איש המקצוע אך גם לצרכי הובלה וטיולים משפחתיים מפאת תאי מטען גדולים ונפחיים. השכרת רכבים מסחריים הינה יקרה יותר בהשוואה לרכבים פרטיים (לרכבים באותו סדר גודל של מחיר) כאשר ניתן למצוא את כל סוגי הרכב בז'אנר, החל מקטנים ועד לגדולים ביותר.
  • יוקרה - השכרת רכב בארץ משמשת גם אנשי עסקים שמעוניינים להרשים עם מכוניות מפוארות את עמיתיהם, לצרכי אירועים (רכב החתן והכלה למשל) ועוד. רכבי יוקרה הינם יקרים בהרבה להשכרה מאשר כל רכב אחר.
  • מספר מקומות נוסעים - ניתן למצוא מכוניות בעלות 4, 5, 7 ואף 9 מקומות ישיבה בהתאם לצורך.


בנוסף, ניתן למצוא מגוון רחב של שנתונים ממגוון הדגמים והמותגים השונים. בחלק מהמקרים, שוכרי רכבים ש- "התחברו" למכונית הספציפית אותה שכרו, יכולים לבחור לרכוש אותה בתנאים נוחים ביותר.

צורת ההתקשרות

ישנן מספר אפשרויות להתקשרות עם חברות ההשכרה השונות. ניתן לבצע השכרת רכב בארץ על בסיס שעתי, יומי, חודשי ואף שנתי, כאשר ככל ששוכרים את הרכב לטווח זמן ארוך יותר, כך העלות היומית קטנה. בנוסף, חברות השכרת הרכב מציעה דילים מפתים לצעירים, נשים, משפחות ולשומרי מצוות. המחירים המפתים לצד יכולת ההתאמה לכל צורך ספציפי (פרויקט, אירוע, טיול, עסקי, טיול וכו') הופכת את שוק השכרת הרכבים בארץ לכה מפותח ושימושי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה