יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

השכרת רכב מסחרי ליום אחד - כל היתרונות

רכבים מסחריים הינם "חיות עבודה" של ממש ומסוגלים לשאת על גבם או בתוכם משקלים גדולים מהממוצע. רכבים אלו ידועים כמרווחים במיוחד וחלקם אף מאפשרים הסעה של יותר מהסטנדרט (5 אנשים). כפי שניתן להבין, מדובר ברכבים שמסוגלים לשמש למספר מטרות בו זמנית וכאשר עולה הצורך ברכב שכזה, ולו אף ליום אחד, בהחלט כדאי להשתמש בשירותי ההשכרה שמוצעים בימינו על ידי חברות השכרת הרכב המובילות. מתי כדאי לבצע השכרת רכב ליום אחד ומהם יתרונות השירות? להלן כל המידע.

בשביל העבודה

בעלי עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם לפספס ולו יום עבודה אחד. אך מה יעשה בעל עסק שהרכב היחיד שלו מתקלקל ומושבת במוסך למשך שעות רבות? אותו בעל עסק פשוט יכול לשכור רכב לאותו היום ולא לאכזב את הלקוחות שלו ולפספס הכנסה חשובה. כמו כן, בעלי עסקים רבים מגלים פעמים רבות כי הרכב המסחרי הפרטי שלהם פשוט אינו מסוגל לבצע מטלה מסויימת (למשל, להעביר חומרי גלם גדולים מידי). השכרת רכב מסחרי ליום אחד פותרת את הבעיה בקלות, ומאפשרת לשכור למספר שעות רכב שעונה על הדרישות הספציפיות לפרוייקט החדש שנכנס.

בשביל הבילויים

כמה פעמים רציתם לנסוע כל המשפחה יחד לטיול משותף אך נאלצתם לוותר על המון פריטים חשובים רק משום שלא היה לכם די מקום בתא המטען? או שבסופו של דבר פשוט יצאתם עם מספר רכבים וויתרתם על הנסיעה בצוותא ואף ביזבזתם דלק רב? ובכן, לא עוד! השכרת רכב מסחרי ליום אחד תאפשר לכם להתארגן ולצאת יחדיו לטיול משותף או כל נסיעה משותפת אחרת (למשל, חתונה או ביקור מרוחק) מבלי להתפשר על שום פריט חשוב. תוכלו לאחסן אוהלים, צילונים, צידניות וכו' ועדיין לנסוע בנוחות מירבית ולחסוך בהוצאות הדלק.

מהבחינה הזאת, השכרת רכב מסחרי ליום אחד מתאימה לכל קבוצה של אנשים (למשל, קבוצת עובדים או חברים טובים) שאינם מעוניינים להגיע לטיול או לנקודת יעד כלשהי עם מספר רב של רכבים פרטיים. החיסכון משמעותי ומשתלם ביותר.

בשביל לא להסתמך על אחרים

השכרת רכב מסחרי ליום אחד מעניקה לכם את האפשרות לא להסתמך על אחרים במקרים רבים שעלולים לצוץ אצל כל אחד מאיתנו. למשל, מעבר דירה שמצריך העברת חפצים רבים ממקום למקום, או רכישה של מוצר בודד כבד ומסיבי כמו מקרר או ארון שברצונכם להעביר באופן עצמאי מבלי להפקיד את הפריט היקר תחת אחריותם של אחרים ועוד. במקום לשלם למובילים, בצעו את ההובלה בעצמכם במחירי השכרה מצחיקים שיכולים להגיע לכדי 5% מהמחיר שיגבו מכם בפועל עבור ההובלה. אין ספק כי מדובר באופציה משתלמת מכל הבחינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה